Sabtu, 4 September 2010

Kad Raya

Di pejabat penulis sekarang ini telah mula dengan suasana hari raya Aidilfitri. Antara kemestiannya ialah berkumandangnya lagu-lagu hari raya dari speaker komputer masing-masing dan menggantung kad hari raya. Apabila bercerita tentang kad hari raya, penulis telahpun menghantar kad hari raya kepada saudara mara dan rakan-rakan yang terdekat.

Kad raya dari Unit Kamera yang dihasil saudara Aye Jemz.

Sepatutnya penulis merancang untuk menempah kad raya tersebut tetapi disebabkan kesibukan, dan konon-kononnya hendak membuat sendiri. Memang buat sendiripun he... he... . Penulis akui memang hasilnya tidak seberapa. Penulis memohon maaf kepada penerima sekiranya kad raya tersebut tidak memenuhi citarasa dan tidak berkualiti.

Kad raya dari Unit Majalah. Sungguh kreatif yang dihasilkan oleh saudara Anjang.

Memang diakui kad raya agak kurang digunakan berbanding e-kad raya yang sungguh menjimatkan dan lebih canggih. Tetapi kad raya ini ada nilai sentimentalnya. Memang terasa dan lebih bermakna jika mendapat balasan kad raya daripada rakan-rakan. Malahan rakan penulis seperti kartunis terkenal iaitu en. Wahidi pun sudi mengirimkan kad raya bagi meneruskan tradisi lama ni.

Namun ada juga rakan-rakan penulis yang tidak membalasnya. Tetapi penulis tidak kecewa. Janji hati penulis terasa puas kerana telah berjaya menghantar kad raya kepada rakan-rakan.

Kad raya yang dihasilkan oleh penulis sendiri.

Bagaimana dengan anda semua? Ada menghantar kad raya kepada saudara mara dan rakan-rakan?. Penulis pasti, anda semua sudah berbakul terima kad raya...hehe

1 ulasan:

Jank berkata...

huyyooo glamer aku, kad raye aku ade kt sini haha, tq zulll