Isnin, 2 April 2012

Maskara Bersama Makwe Makwe

Rasanya sudah lama penulis tidak menghadiri acara malam baca Naskah Sindiket Soljah Maskara ini. Entah kenapa setiap kali berlangsungnya malam Maskara, penulis akan terbabit dengan pelbagai program Kelab Penyokong Malaysia Famemas. Kebetulan pada hari tersebut berlangsungnya Kejohanan Skuasy Terbuka Kuala Lumpur dan Kejohanan Badminton Piala Axiata.

Walaupun penulis ketika itu sedang sibuk dengan acara Kelab Penyokong Malaysia, namun penulis masih dapat mencuri masa untuk menghadiri Maskara, pada malam Sabtu lalu. Walaupun agak letih, penulis amat terhibur pada malam tersebut kerana dapat menyaksikan persembahan hebat secara live dari artis popular iaitu Ana Raffali dan makwe-makwe comel yang lain.

Foster Maskara.

Persembahan dari Hani Salwah.

Pengacara Majlis.

Antara penonton yang hadir.

Persembahan dari Cikgu Vee@Ramlah.

Antara penonton yang hadir.

Persembahan dari Aida Kamsuri. Persis seperti Noor Kumalasari masa muda.

Persembahan dari Jurutera Cari Gali iaitu Cik Rabeca Ilham.

Persembahan dari Fai Zakaria.

Antara jurufoto yang hadir.

Persembahan dari Aisah Nur Hakim.

Persembahan mantap dari Ijah Imran.

Persembahan dari pengati baru, Ana Raffali.

Kehadiran penonton agak ramai pada malam tersebut. Mungkin disebabkan adanya Ana Raffali membuat persembahan. Tetapi yang paling penting, nasi lemak bungkus berlaukan telor mata yang disediakan oleh penaja & pihak penganjur sungguh menyelerakan sehingga berjaya dihabiskan oleh tetamu yang hadir. Terima kasih daun keladi kepada mereka.

Tidak sabar pula menanti majlis MASKARA yang akan datang...

1 ulasan:

Fai Zakaria berkata...

Salam..
Terima kasih untuk post ini. saya baru terjumpa! Btw, kalau nak minta kebenaran post semua gambar untuk post ini di page FB saya boleh tak?