Ahad, 21 September 2008

Kad Raya Istemewa

Kad raya Dato Sri Anwar bahagian depan


Kad raya Dato Sri Anwar bahagian dalam

Kad jemputan majlis rumah terbuka Dato Sri Anwar

Semalam, aku menerima sekeping kad raya yang paling istemewa. Aku menerima kad raya dari salah seorang 10 orang yang berpengaruh di dunia iaitu Dato Sri Anwar Ibrahim. Dato Sri yang dulunya merupakan Timbalan Perdana Menteri Malaysia dan kini merupakan Ketua Pembangkang di negara kita sekarang.

Sebenarnya aku pernah menghantar kad hari raya kepada beliau pada empat tahun lepas. Selepas itu, setiap tahun beliau menghantar kad raya kepada aku.

Terima kasih Dato Sri Anwar, insyaAllah aku akan hadir di majlis rumah terbuka aidifitri beliau nanti...

2 ulasan:

Rahimin Idris berkata...

selamat hari raya bang! semoga ceria di hari lebaran nanti.

Denanz ... berkata...

zul, DSI DSI juga. ko tak nak pegi beraya umah tok mun KT ke?
untung2 dpt duit raya. dapat sorang 2, 3 rat USD jadi le.