Jumaat, 5 Disember 2008

Hari Keluarga Opis Aku


Antara yang bertugas di kuater pendaftaran

Hari keluarga opis aku telah berjaya dijalankan pada 16hb November 2008 di Desa Water Park. Lebih 200 orang yang terdiri daripada warga opis aku berserta keluarga telah memeriahkan Hari Keluarga ini.


Tuan Haji Azman Azman merasmikan Majlis Hari Keluarga

Program anjuran Badan Keluarga Opis aku ini mendapat sambutan yang menggalakkan daripada kakitangan yang berjawatan Penolong Pengurus ke bawah yang datang bersama ahli keluarga masing-masing. Aku tidak faham kenapa kakitangan yang berjawatan Pengurus Kanan dan ke atas tidak hadir ke majlis yang cukup meriah ini. Mungkin mereka terlalu sibuk dengan tugas masing-masing kot....


Acara dimulakan dengan pertandingan melukis untuk anak-anak staff

Acara dimulakan dengan ucapan Pengurusi Badan Keluarga, Tuan Haji Azman Khamis dan seterusnya merasmikan majlis.


Antara staff yang tidak mandi kerana takutkan air

Suasana pada hari keluarga tersebut sungguh meriah dengan aktiviti-aktiviti seperti pertandingan mewarna, sukaneka yang dijalankan di atas dan di dalam air untuk kanak-kanak, perempuan dan lelaki dewasa. Ia turut disertai oleh ahli keluarga kakitangan di Bahagian Kreatif dan Multimedia yang bersama-sama memeriahkan sukaneka tersebut.


Sarapan pagi

Permainan telemacth untuk anak-anak serta keluarga juga tidak kurang hebatnya. Semua anak-anak dapat hadiah, itu prinsip asas Hari Keluarga kali ini. Hingga baby sebesar tapak tanganpun mendapat hadiah.


Penulis merakamkan suasana

Pujian juga harus diberikan kepada en. Ismail Ahmad yang bertindak sebagai DJ pada hari tersebut. Celoteh beliau menyebabkan semua staff tidak kering gusi, ditambah pula dengan pakaian beliau yang sangat istemewa itu.


Penulispun turut mandi juga

Majlis tersebut berakhir pada sebelah petang dengan kebanyakkan ahli keluarga menemani anak-anak mereka bermain air. Semoga hari keluarga ini dapat mengeratkan lagi hubungan antara kakitangan bawahan di opis aku bersama ahli keluarga yang lain.


Lepas mandi keletihan, kami makan dulu...

Secara keseluruhan, semua yang datang nampaknya seronok, terutamanya anak-anak. Semoga tahun depan, Badan Keluarga Opis aku dapat anjurkan Hari Keluarga yang lebih gah dan meriah lagi insya-Allah....

4 ulasan:

goooooood girl berkata...

your blog is very good......

Unknown berkata...

Hmmm...Kenapa tak ajak kami??? huhu

ZulDeanz berkata...

En. Anuar, bahagian majalah sentiasa sibuk....hehe

Denanz ... berkata...

takpa en zul. sabtu ni kami pun ke desa water park jugak. hari keluarga koperasi. err ... en zul pegi jugak ka?