Rabu, 1 September 2010

Happy Birthday to you my wife

SYUKUR ALHAMDULILLAH, selepas waktu berbuka pada 31hb Ogos semalam, kami tiga beranak telah selamat mengadakan Majlis Hari Jadi isteriku yang ke...

Happy Birthday to you my wife ~ Noor Fauziah

Kek hari jadi isteri pada tahun ini.

Majlis yang diadakan begitu sederhana, namun meriah, ini kerana pada permulaanya, kami merancang untuk mengadakan birthday party itu bersama ahli keluarga yang terdekat tetapi memandangkan majlis ini jatuhnya di bulan Ramadhan, maka majlis ini hanya untuk kami tiga beranak sahaja. Alhamdulillah, segala perancangan yang diaturnya, berjalan dengan lancar.

Isteri penulis sedang memotong kek.

Isteri penulis begitu ceria sekali kerana suasananya yang cukup sederhana tetapi sangat meriah, oleh kami anak beranak yang menyanyikan lagu "Happy Birthday to you". Sambutan hari jadi isteri tahun ini sungguh bermakna kerana disambut pada bulan Ramadhan dan serentak dengan Hari Kemerdekaan negara kita, Malaysia yang ke 53. Ini bermakna isteri penulis digelar " Anak Merdeka"... he..he..

Anak dan isteri sedang memotong kek.

Walaupun isteri penulis kelihatan begitu gembira sekali tetapi penulis dapat rasakan bahawa beliau terasa sedih kerana mengenangkan arwah kedua ibu-bapanya yang telah tiada.

Tiada ulasan: