Jumaat, 17 Oktober 2008

Mencurah Janji di Daun Keladi


Mencurah Janji di daun Keladi

Dengan mudah kau lepaskan kata-kata
Hingga aku terpesona
Dibuai gelora cinta dan asmara

Gitu halus, lembut dan indah sekali
Rupa-rupanya diselimuti duri
Hingga aku dikau lukai

Butakah aku dalam cinta
Hingga aku diperbudak-budakkan
Miskinkah aku dalam cinta
Hingga menjadi barang buangan
Tahulah aku sekarang
Siapakah kau sebenarnya

Tiada aku sangka sama sekali
Kau hanya mencurah janji di daun keladi
Sungguh tak bererti

2 ulasan:

Cikgooden ...(Selumbar Emas). berkata...

fuh....macam org frust ja..

salam kenal..sapa ekk?.

Ishan_Qureshi berkata...

Salam Saudara ZULDEANZ,

Laa, awat dok curah janji kat daun keladi tu...dah buang tebiat ka? Dah takde keje lain ek? Kalau nak curah janji pun, cuba curah kat chek..sekurang-kurangnya chek boleh dengaq! Kalau dok curah janji kat daun keladi, daun keladi tu bukan boleh dengaq pun...sia-sia ja. Ingat noo, lain kali..kalau nak curah apa-apa janji, mai curah kat chek ni. Tapi jangan curah ayaq dah la noo..chek ni fobia dengan ayaq...hehehe!

Psstt...salam perkenalan dihulurkan! Mera naam ISHAN hoon (nama saya ISHAN), aur aap?(nama saudara?)

Wassalam:)