Jumaat, 3 Januari 2014

Menonton Police Story 2013

Sudah lama juga penulis tidak menonton wayang gambar. Kelmarin adalah cuti tahun baharu, penulis tidak melepaskan peluang untuk menonton filem Jackie Chan yang terbaharu. Penulis sedikit kurang berpuas hati, walaupun jalan cerita dan plot yang menarik tetapi tidak banyak adegan aksi..
Pawagam MBO Ampang.
Walaubagaimapun terapan yang sangat padat, lakonan yanng mantap, membuatkan filem ini memang sangat hebat. Tetapi, filem aksi ini sedikit membosankan apabila banyak bercakap daripada adegan aksi. Walaupun bagaimanapun lakonan Jackie Chan tidak mengecewakan. Penulis boleh bagi 3 bintang untuk filem ini..hehehe... Apa lagi.. pergilah tengok sendiri.
Kuanter teket MBO Ampang.
Sinopsis Police Story 2013 

Dalam film ini, Jackie Chan yang memegang watak sebagai seorang polis, harus menghadapi berbagai keadaan yang boleh membahayakan keselamatannya. Dia harus menghadapi seorang penjahat yang sangat berbahaya.
Harga teket tengok wayang pun sudah naik. Nak guling pawagam MBO nih!!
Jackie Chan yang membawa watak bernama Zhong Wen, kehilangan anaknya yang bernama Miaomiao (Jing Tian), anaknya tersebut telah lari dari rumah, tapi kejadian yang tidak diharapkan terjadi dihadapan mereka berdua. Mereka terjebak dalam sebuah penculikan yang dilakukan oleh pemilik cafe yang bernama Wu Jiang (Liue Ye).
Poster dan teket.
Wu Jiang menculik dan mengurung setiap orang yang berkunjung ke cafe miliknya pada malam tersebut, pekara itu dia lakukan untuk membebaskan seorang penjahat yang sudah bertahun - tahun berada di penjara.dan untuk menuntut satu pembalasan jadi ape yang berlaku seterusnya?
Poster Police Story 2013.
Itulah sinopsisnya. Jika hendak di ceritakan lagi, mungkin tidak best untuk korang pergi menonton. Kepada yang ada masa, filem ini sedang ditayangkan di pawagam sekarang. Kepada peminat filem aksi dan peminat setia Jackie Chan, jangan lepaskan peluang untuk menonton.

Tiada ulasan: